פוליסה ייעודית לביטוח להשכרת בית או דירה לתקופות קצרות

פוליסה ייעודית לביטוח להשכרת בית או דירה לתקופות קצרות 

 

פוליסה ייעודית לביטוח להשכרת בית או דירה לתקופות קצרות

כיום, בעולם המודרני לא מעט מאיתנו נופשים בארץ או בחו"ל מספר פעמים בשנה,
מה שמוביל לכך, שהנכס שבבעלותינו נותר מיותם ללא דיירים.
בנוסף, תחום הנדל"ן מאז ומעולם היה מקור להשקעה והכנסה אטרקטייביים ובשנים האחרונות אנו עדים לגידול ברכישת מבנים והשכרות לטווח קצר.

לתוך ההזדמנות הזו, צמחו מותגים מובילים כגון AIRBNB ו BOOKING המאפשר פלטפורמה למפגש בין המשכיר לשוכר ובכך ליצור WIN WIN SITUATION, השוכר נהנה מחווית אירוח ביתית, אותנטית והמשכיר נהנה מהכנסה עבור אותה שכירות לזמן קצר.

אז מה הבעיה?

גם מי שאינו איש מקצוע, מבין שיש כאן סיכון, מכיוון שאותם שוכרים מגיעים מכל העולם וגם מישראל, לזמן קצר ויכולים להזיק לנכס ולגרור הוצאות כספיות משמעותיות למשכיר. בגלל נושא זה, הפלטפורמות המוזכרות לעיל, מציעות דרך השירות שלהם כיסוי ביטוחי על נזקי רכוש.
אז הכל בעצם מכוסה ותקין לא? אז זהו שלא! אלמנט קריטי באותה מערכת יחסים בין שוכר למשכיר זה הכיסוי על נזק גופני שיכול להיגרם לשוכר בעת שהותו.

תיאור מקרה

איציק (שם בדוי) החליט להשכיר את דירתו לטווח קצר על מנת ליהנות מהכנסה נוספת, לאחר פרסום הנכס בכמה אתרים הגיע אליו שוכר פוטנציאלי והם סגרו את פרטי העסקה.
השוכר דני (שם בדוי) הגיע לדירה בתאריך המסוכם ושהה בה, במהלך שהותו כאשר הסב לשולחן המטבח ישב על כסא וזה התפרק. עקב התפרקות הכסא דני נפגע והיה זקוק לטיפול רפואי.
דני החליט עקב המקרה לתבוע את איציק על המקרה המצער בסכום של 250,000 ש"ח.
איציק רכש מבעוד מועד ביטוח צד ג' המכסה גם מקרים כמו אלה ולכן זו (חברת הביטוח) הגנה עליו וספקה את הפיצוי הכספי הדרוש.

מהו ביטוח צד ג' בפוליסה להשכרת בית או דירה לתקופות קצרות?

ביטוח צד ג', הידוע גם כביטוח אחריות, מספק כיסוי לנזקים או פציעות שמתרחשים לאורחים או לרכושם בזמן שהותם בנכס השכור. סוג ביטוח זה נועד להגן על המארח מהשלכות משפטיות וכספיות במקרה של תאונה או נזק.
ביטוח זה חשוב אף יותר, במידה ובכנס המושכר יש בריכת שחיה, ג'קוזי אשר יותר מועדים לתאונות ולפגיעה גופנית בעת השהייה.

יתרונות רכישת ביטוח זה

א. "שקט נפשי" למשכיר אשר תהיה לו הגנה בעת הצורך בפני תביעות והשלכות משפטיות
ב. מיתוג ופרסום בעולם של השכרות לטווח קצר, יש לא מעט "מתחרים" שמציעים נכס זה או אחר, אבל במידה ותציינו שבנוסף אתם מציעים כיסוי ביטוחי נרחב, אתם מראים את מחויבותכם לספק חווית השכרה בטוחה ואחראית, וכך מושך יותר הזמנות.

איך רוכשים ביטוח זה?

ניתן לרכוש מוצר ביטוחי זה במגוון חברות ביטוח, כמו כל מוצר ביטוחי חשוב לעשות סקר שוק, להבין מעבר למחיר הביטוחי גם את הסעיפים הקטנים שכוללת הפוליסה על מנת שלא תהיו מופתעים בזמן אמת.
אנחנו בחברת עטרת ביטוח אונליין, נשמח לעשות עבורכם את מחקר השוק, למצוא את הכיסוי ההולם ביותר עבורכם.

לקבלת ההחלטה יש חשיבות רבה. השאירו פרטים בטופס המצורף ותהנו משיחת ייעוץ מקצועית ללא עלות שתעשה לכם סדר , תחסוך לכם זמן ויכולה לחסוך לכם המון כאב ראש וכסף עתידי במניעת תביעה בגין נזקי גוף או  רכוש.

 

פוליסה ייעודית לביטוח להשכרת בית או דירה לתקופות קצרות
לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן